Twee dagen op zee... - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Sonja Vonk - WaarBenJij.nu Twee dagen op zee... - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Sonja Vonk - WaarBenJij.nu

Twee dagen op zee...

Blijf op de hoogte en volg Sonja

31 Mei 2017 | Verenigd Koninkrijk, Aberdeen

Op weg naar het pakijs werden wij vanochtend blij verrast met de komst van Orka's die zich vlakbij onze boot bevonden! Toen ik aan het dek kwam waren ze alweer weg van de boot maar ik heb toch een glimp op kunnen vangen en wat momenten vastgelegd.
Het is al dagen dag en nacht licht en dat is wel even wennen, dit is een ander Noorderlicht dan wat we in de winter zien met de mooie kleurtjes! We hebben daarnet een melding gehad dat we vanavond stil in het pakijs gaan liggen en op wacht gaan zitten totdat er zich wat wildlife voordoet! Oh zo spannend allemaal!
Zien we zeehonden of walrussen, de laatste soort komt aan de naam die niets te maken heeft met de wal of met russen, de naam komt van walvis en rood en moeten we vooral heel stil zijn om ze niet te laten schrikken! Ik kom gauw weer bij jullie terug met een update en foto's....

Verstuurd vanaf mijn iPad

• 31 Mei 2017 - 12:27

Ingrid Joustra:

Hallo Sonja en Auke,

Wij waren de afgelopen dagen in Denemarken (Aalborg) en wandelend langs de vloedlijn bij Grenen (het uiterste puntje van Denenarken) lag er ineens een zeehond aan onze voeten. Ik hoop dat jullie dat ook mee mogen maken!

Ben benieuwd naar jullie verdere verhalen.

Groeten,
    Ingrid

• 31 Mei 2017 - 16:14

Carin:

Gaaaaaf!!
    Jaloers ... orka's in het wild lijkt me zo gaaf!!!

Groetjes!!

Sonja

Son gaat dit jaar Kirgizië bezoeken.. Voorpret en voorbereiding: Ben al druk bezig met dingetjes uitzoeken waar ik maar beter rekening mee kan houden, zoals hoe betaal ik daar? Wat is de beste kleding mee te nemen? weer een nieuw avontuur tegemoet! Zin in!

Actief sinds 22 Mei 2011