Khabarovsk - Reisverslag uit Chabarovsk, Rusland van Sonja Vonk - WaarBenJij.nu Khabarovsk - Reisverslag uit Chabarovsk, Rusland van Sonja Vonk - WaarBenJij.nu

Khabarovsk

Door: Sonja Vonk

Blijf op de hoogte en volg Sonja

10 September 2019 | Rusland, Chabarovsk


Onderwerp: Khabarovsk

De laatste dag in de trein was weer een gedenkwaardige!
Ik kreeg zowaar een advies van de cabin vertegenwoordigde!
Als je nou naar een Bazaar wilt gebaarde ze dan kun je dat leuk doen in
Khabarovsk en toevallig kwam ik haar tegen buiten het station!
Ze wist toen ook niet waar dat was en ik ging de Bazaar ook niet zoeken natuurlijk!
Ik zag een supermarkt en heb wat dingetjes gekocht waaronder natuurlijk de magneten..
Ook wilde ik een flesje wijn kopen voor mijn laatste dag in de trein! Maar dat viel nog niet mee want bijna alle flessen waren of schreeuwend duur of ze hadden een kurk!
Ik had maar een uur de tijd dus ik wilde geen risico lopen om de trein te missen en moest weer richting perron, maar dat was nog niet niet zo eenvoudig! Het leek wel een
doolhof! Ik vroeg een geüniformeerde heer waar de trein stond naar Vladivostok maar hij gebaarde iets vaags, gelukkig kwam er een alleraardigst geüniformeerd meisje bij staan die een paar woorden Engels kon en gelukkig was ik ruim op tijd bij de trein!
Dat zou me wat zijn zeg als ik de trein zou missen! Pffff...
Nu op weg naar Vladivostok waar ik mij heerlijk ga opfrissen en mijn berichten weer kan ontvangen en mij ga verheugen op de veerboot naar Zuid-Korea alwaar ik mijn lieve zoontje ga ontmoeten, samen reizen we dan door naar Japan!
Het eerste traject is goed afgerond althans daar gaan we maar vanuit pddnvhai, neen dat is geen Russisch maar Prijs De Dag Niet Voor Het Avond Is....


  • 10 September 2019 - 03:43

    Carin:

    Proost op je laatste stukje in de trein! Geniet ervan!!

  • 10 September 2019 - 07:07

    Monique:

    Wauw Son! Een hele onderneming maar wat heerlijk dat je dit doet. Geniet van je laatste stukje en dan lekker weer naar de 'westerse' wereld waar ze hopelijk iets meer Engels spreken. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sonja

Son gaat dit jaar Kirgizië bezoeken.. Voorpret en voorbereiding: Ben al druk bezig met dingetjes uitzoeken waar ik maar beter rekening mee kan houden, zoals hoe betaal ik daar? Wat is de beste kleding mee te nemen? weer een nieuw avontuur tegemoet! Zin in!

Actief sinds 22 Mei 2011
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 39234

Voorgaande reizen:

20 November 2022 - 15 December 2022

Werelddeel veroveren, deze keer Noord-Afrika

17 December 2021 - 24 December 2021

Lapland, Noorwegen

02 September 2019 - 18 September 2019

Reizen, reizen, reizen en nu naar de rijzende zon!

03 September 2018 - 09 September 2018

Kirgizië

20 Mei 2017 - 02 Juni 2017

Spitsbergen...Koud hè?

04 Oktober 2014 - 01 November 2014

In de hemeltrein naar Tibet..

04 Juni 2011 - 25 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: