Eindelijk WiFi - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Sonja Vonk - WaarBenJij.nu Eindelijk WiFi - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Sonja Vonk - WaarBenJij.nu

Eindelijk WiFi

Door: Sonja Vonk

Blijf op de hoogte en volg Sonja

22 Mei 2017 | Verenigd Koninkrijk, Aberdeen

Goedemiddag, Auke en ik zitten nu aan een welverdiende pint in een lokale pub in Aberdeen!
Hoe hebben wij de afgelopen dagen doorgebracht?
Wel, op zee natuurlijk en wat was het bijzonder rimpelloos, de enige rimpels die ik gezien heb zaten in Aukes gezicht! Zorgen om de beestjes op de boerderij en ook bang om zeeziek te worden! Maar alles gaat goed zo hebben wij vernomen!
De afgelopen dagen veel briefings meegemaakt over het leven aan boord en vooral van boord, life jackets gepast, een overlevingsoefening als je onverwacht van boord moet in een reddingsboot etc.
Wat we morgen gaan doen? We gaan koersen naar Fair Eiland en daar gaan we van boord in een heuse Zodiac! Het is hier een uur later dan in Nederland en we we moeten nog wat ponden verslinden dus we nemen nog een pint! Op zee geen internet helaas dus waarschijnlijk horen jullie van ons pas weer op Jan Mayen....

• 22 Mei 2017 - 14:10

Akki Noordbruis:

Fijne reis, Sonja en Auke

• 22 Mei 2017 - 20:53

Carin:

Die pint was wel verdiend dus!
    Op naar het volgende avontuur en voor ons het volgende verhaal

Groetjes!!!!

• 26 Mei 2017 - 19:17

Elise:

Lieve mama en auke lekker genieten daar xxx ps wat is je wifi bij jou thuis hihi ff vergeten app maar ff liefs ons

Sonja

Son gaat dit jaar Kirgizië bezoeken.. Voorpret en voorbereiding: Ben al druk bezig met dingetjes uitzoeken waar ik maar beter rekening mee kan houden, zoals hoe betaal ik daar? Wat is de beste kleding mee te nemen? weer een nieuw avontuur tegemoet! Zin in!

Actief sinds 22 Mei 2011